Педагог-зерттеуші, педагогикалық өтілі-33 жыл.
Қызығушылықтары: театр, саяхат, тау шаңғысы.
Неліктен мектепте жұмыс істегенді ұнатасыз? Бұл эмоциялардың үнемі жарылуы, идеялардың сарқылмас субұрқағы, ойлар сарқырамасы, іс-әрекеттің құйыны, шабыт көзі, ошақ жылулық пен жылы шырай.
Мен уақытты ұстанғаныма қуаныштымын, балаларға әрқайсысы қабілетті және талантты екенін үйретемін, оларға өздеріне сенуге, қателіктер жіберуден қорықпауға үйретемін.
"Егер мұғалім тек сүйіспеншілікке ие болса, ол жақсы мұғалім болады. Егер мұғалімнің әкесі, анасы сияқты оқушыға деген сүйіспеншілігі болса, ол одан да жақсы болады барлық кітаптарды оқыған, бірақ бизнеске де, оқушыларға да сүйіспеншілігі жоқ мұғалім. Егер мұғалім бизнеске және оқушыларға деген сүйіспеншілікті біріктірсе, ол мінсіз мұғалім " (Л.Н. Толстой).
Білімі: Жоғарғы, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ .
Біліктілігі: педагог-зерттеуші
Педагогикалық өтілі: 35 жыл
Қызығушылықтары: тарихи жерлерге саяхат
Сонымен, оқиға өткенді күзететін және құрметтейтін, өзінің көзқарасын қайдан шыққанына, қай жерде болғанына адалдық пен сүйіспеншілікпен қарайтын адамға тиесілі; осы құрметпен ол өзінің өмір сүру фактісі үшін алғыс борышын өтейтін сияқты. Ф. Ницше
Педагогикалық ұстаным: "сұрақты жауапсыз қалдырмаңыз. Өмірде мамандық бойынша мұғалім бол".
Педагог-зерттеуші, Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің үздігі, Халықаралық Пушкин сыйлығының лауреаты, "Халық мұғалімі – Халық мұғалімі"медалімен марапатталған. "Достар" ЖШС Мектеп құрылған күннен бастап жұмыс істейді.
Қызығушылықтары: театр, саяхат, поэзия, музыка, кітаптар.
"Мен балаларымның шығармашылық бастамасына қуанамын, мәселенің стандартты емес шешімін құптаймын. Менің ойымша, мұғалімнің басты міндеті – баланы тұлға ретінде тәрбиелеу. Әдебиет арқылы мен оларды ең қиын сұрақтарға жауап беруге үйретемін: өмірдің мәні неде? Сәтсіздіктерді қалай жеңуге болады және өмір бақытын қалай бағалауға болады? Менің үстел кітаптарым-А. С.Пушкин, Л. Н. Толстой, Достоевскийдің шығармалары. Мен Күміс ғасыр поэзиясын өте жақсы көремін".
Жоғары санат, педагогикалық өтілі - 40 жыл.
Қызығушылықтары: классикалық музыка, театр, поэзия.
Зерттеуші мұғалім, жоғары санатты
Педагогикалық өтілі-31 жыл.
Қазақстан Республикасының Білім Беру Үздігі
Қызығушылықтары: кітаптар, саяхат, музыка, театр, кино.
Педагогикалық кредо: "Әр жүрекке жету! Сіз үйретуді шешкендер, Құпия есік ашылады Сүйе алғандардың жанына!». Мұғалімнің маңызды қасиеттері – балаларға деген сүйіспеншілік, түсінуге және көмектесуге деген ұмтылыс деп санаймын. Егер балалармен қарым-қатынас мұғалімнің басты құндылығы болмаса, ол балалардың сүйіспеншілігі мен сеніміне сенбеуі керек. Мен оқытудың демократиялық стилін ұнатамын, өйткені қарым-қатынастағы ашықтық, табиғилық және ізгі ниет оқытудың тиімділігіне ықпал етеді.
"Мұғалімнің міндеті - оқушыларға барынша білім беру емес, олардың өз бетінше білім іздеуге деген қызығушылығын ояту, білім алуға және оны пайдалануға үйрету". ( К. Кушнер).
Жоғары санатты, педагогикалық өтілі-37 жыл.
Қызығушылықтары: кескіндеме, поэзия, театр.
Мұғалім-модератор, педагогикалық өтілі-13 жыл
Қызығушылықтары: оқу, саяхат, театр.
"Біз өзімізді ересек болуға көмектесу үшін балаларда көруіміз керек; оларды өзімізді жетілдіру үшін балалық шағымызды қайталау ретінде қабылдауымыз керек; адамгершілік Тәрбиеші болу үшін балалардың өмірімен өмір сүруіміз керек."Ш. Амонашвили